۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

نوید محبی . وبلاگ نویس دانش آموز همچنان در بند است .

نوید محبی وبلاگ نویس دانش آموز اهل آمل پس از گذشت مدتها از بازداشت همچنان در سلول انفرادی در بند است . نیروهای اطلاعاتی دلیل عدم آزادی وی را نادم نبودن وی از فعالیت های سیاسی خود عنوان کرده اند . نوید محبی تنها 18 سال سن دارد و در حال تحصیل پیش دانشگاهی بوده است .

وی در هنگام بازداشت در خانه پدری بود که با ضرب و شتم شدید توسط نیروهای اطلاعاتی به بازداشتگاه اطلاعات برده شد . وی همچنین از فعالان کمپین یک میلیون امضا بوده است .




===========================================

این بخشی از متنی در وبلاگ نوید محبی است :

در اين وبلاگ در درجه ي اول براي خودم مي نويسم و سپس براي آنهايي كه به خواندن اين مطالب علاقه مند هستند،دغدغه ام حقوق بشر است و با كمپين يك ميليون امضا همكاري مي كنم.
*درج مطالب اين وبلاگ با ذكر منبع بلامانع است
*نظرات من در همين وبلاگ منتشر خواهد شد،در هركجاي ديگر مطلبي از من نقل شود و يا با اسم من گفته شود مسئوليتش با من نخواهد بود.
*دو وبلاگ قبلي من یکی مسدود و دیگری فیلتر شد.
در صورت بروز فيلتر يا هر مشكلي در اين آدرس خواهم بود.

و همچنین نوید در آخرین پست از وبلاگش نوشته بود :

دوستان عزيز به دليل سنگين شدن حجم درس ها تا اطلاع ثانوي اين وبلاگ تعطيل هست.
به زودي بر مي گردم.
بدرود.


آدرس وبلاگ این وبلاگ نویس در بند : http://navidmohebbi3.blogfa.com/

==============================================

بر همین اساس گزارش ها حاکی از آن است که قرار بازداشت این وبلاگنویس سبز تمدید شده است . این وبلاگنویس دانش آموز که در بند انفرادی قرار دارد چندیست به شدت مورد توجه رسانه ها و مجامع حقوق بشری داخل و خارج قرار گرفته است .

برای نوید آرزوی پیروزی و آزادی و رسیدن هرچه سریعتر به آرمانهای پاک و مقدسش را داریم .

منابع :

وبلاگ نوید محبی
تلویزیون پارسی رسا (تل استار 12)
وبلاگ خبری ریمیشیل www.remishil.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: