۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

آیات عظامی که در قم به دیدار خامنه ای نرفتند .

در آخرین سفر رهبری ج.اسلامی ایران به قم که ده روز به طول انجامید برخی آیات به دیدار ایشان رفته و برخی نیز نرفتند . از میان تمامی مراجع بزرگ صاحب رساله در قم تنها نیمی از آنها به دیدار خامنه ای رفتند که عبارت اند از :

حضرات آیات سید موسی شبیری زنجانی، شیخ لطف الله صافی گلپایگانی، شیخ ناصر مکارم شیرازی، شیخ عبدالله جوادی آملی، شیخ جعفر سبحانی، شیخ حسین نوری همدانی، شیخ مسلم ملکوتی، سید محمد حسینی شاهرودی، سید محمد علی علوی گرگانی، شیخ عباس محفوظی، شیخ محمد ابراهیم جناتی، سید کاظم حسینی حائری.



برخی از این مراجع تنها برای بازدید دیدار غیرعلنی و خصوصی آقای خامنه ای، از ایشان با وی ملاقات کردند، که با تجمع عکاسان و خصوصی نبودن دیدار مواجه شدند، از قبیل ملاقات آقایان شبیری و صافی (این نشان از تصمیم قاطع نظام برای تبلیغات هرچه تمام تر و پر شکوه نشان دادن هر چه بیشتر حضور رهبری در قم را دارد)

در هیچ یک از این دیدارها جز احوالپرسی و تعارف سخنی رد و بدل نشد. مهمترین رکن این ملاقاتها عکس یادگاری بود .

 گزارشها حاکیست که دفتر رهبری از تک تک مراجع دعوت کرد، مصرانه هم دعوت کرد، حتی برخی را تهدید کرد که بر شما آن خواهد رفت که بر منتظری و صانعی رفت. به هر حال از بیست مرجع صاحب رساله در قم ، نام هشت نفر از مراجع در فهرست ملاقات کنندگان با آقای خامنه ای دیده نمی شود. 

و آیاتی که به دیدار خامنه ای نرفتند و میتوان از آنها به عنوان مردمی ترین و با بیشترین جایگاه اجتماعی نزد مردم قم و ایران یاد کرد : آیت الله وحید خراسانی . موسوی اردبیلی . محمد صادق روحانی . محمد صادق تهرانی یوسف صانعی . محمد علی گرامی قمی . صادق حسینی شیرازی و بیات زنجانی

یت الله شیخ حسین وحید خراسانی


آیت الله وحید خراسانی (متولد 1300 نیشابور) صاحب پررونق ترین درس خارج اصول حوزه علمیه قم است. معظم له شاگرد حضرات آیات سید عبدالهادی شیرازی، سید محسن حکیم و سید ابوالقاسم خوئی است. تعلیقات وی بر منهاج الصالحین استادش آیت الله خوئی در سه جلد منتشر شده است. ایشان 53 سال قبل تدریس خارج را در نجف آغاز کردند، بعد از 12 سال تدریس در نجف به ایران بازگشتند، یک سال در مشهد و از سال 1352 مستمرا در حوزه علمیه قم به تدریس خارج فقه و اصول اشتغال دارند. در محضر ایشان روزانه بیش از سه هزار طلبه شرکت می کنند. شیخ صادق لاریجانی از شاگردان و داماد معظم له می باشد. آیت الله وحید از جمله فقهای سنتی و قائل به جدائی حوزه از سیاست است.


آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی


آیت الله موسوی اردبیلی (متولد 1304 اردبیل) از شاگردان حضرات آیات بروجردی، داماد و علامه طباطبائی است. معظم له عضویت در شورای انقلاب، عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی، نمایندگی دورهٔ اول مجلس خبرگان رهبری، دادستان کل کشور، ریاست دیوان عالی کشور، عضویت در شورای عالی قضائی و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی را در کارنامه خود دارد. پس از رحلت مرحوم آیت الله خمینی در 1368 به قم بازگشت و تدریس خارج فقه و اصول را از سر گرفت. از وی تا کنون آثار زیر منتشر شده است: فقه القضاء 2 جلد، فقه الحدود و التعزیرات 4 جلد، فقه الدیات، فقه القصاص، فقه الشرکة و التامین، فقه المضاربة، فقه الشهادات. نخستین دانشگاه علوم انسانی قم بنام دانشگاه مفید زیر نظر معظم له اداره می شود. معظم له از مراجع نزدیک به جنبش سبز محسوب می شود


آیت الله سید محمد صادق روحانی


آیت الله روحانی (متولد 1305 قم) از شاگردان حضرات آیات سید ابوالحسن اصفهانی، بروجردی و خوئی است. در سال 1330 تدریس خارج فقه و اصول را در قم آغاز کرده است. از جمله تالیفات وی کتاب فقه الصادق در 41 جلد، زبدة الاصول در 6 جلد و منهاج الفقاهة در 6 جلد است. ایشان از جمله مراجع سنتی محسوب می شوند.


آیت الله شیخ محمد صادقی تهرانی


آیت الله صادقی تهرانی (متولد 1305 تهران) شاگرد حضرات آیات بروجردی، شاه آبادی و علامه طباطبائی است. از آثار ایشان است: تفسیر الفرقان در 30 جلد، الفقه المقارن بین الکتاب و السنة در 8 جلد، تبصرة الفقهاء، اصول الاستنباط. ایشان از جمله مفسران قرآن کریم و فقیهان قرآنی محسوب می شوند و در جنبش اعتراضی ملت ایران از مواضع ملت جانبداری کردند.


آیت الله شیخ یوسف صانعی


آیت الله صانعی (متولد 1316 اصفهان) از شاگردان حضرات آیات خمینی، داماد و اراکی است. تدریس خارج فقه را از سال 1352 آغاز کرده است. عضویت در شورای نگهبان، عضویت در شورای عالی قضائی و دادستانی کل کشور را در پرونده خود دارد. قبل از رحلت استادش مرحوم آیت الله خمینی به قم بازگشت و تدریس را از سر گرفت. تا کنون سه جلد از آثارش در فقه استدلالی بنام فقه الثقلین در طلاق، قصاص و مواریث به عربی منتشر شده است. چاپ اول رساله توضیح المسائل ایشان در سال ۱۳۷۲ منتشر شد. پس از مواضع صریح ایشان در دفاع از جنبش سبز ملت ایران، در دی ۱۳۸۸ نهاد حکومتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عدم صلاحیت وی را برای تصدی مرجعیت اعلام کرد. بامداد روز ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ دفتر ایشان در قم با حمله ماموران لباس شخصی حکومت تخریب و غارت شد. آیت الله صانعی صاحب آرائی متفاوت با دیگر فقیهان در حوزه حقوق زنان است.


آیت الله شیخ محمد علی گرامی قمی


آیت الله گرامی قمی (متولد 1317 قم) از شاگردان مرحوم آیات خمینی، داماد و اراکی است. نزدیک سی سال است به تدریس خارج فقه اشتغال دارد. از آثار منتشر شده وی است: المعلقات در 4 جلد و منهاج الفلاح. ایشان در عداد فقیهان سنتی است.


آیت الله سید صادق حسینی شیرازی


آیت الله شیرازی (متولد 1320 کربلا) از شاگردان حضرات آیات سید مهدی حسینی شیرازی، سید محمد حسینی شیرازی و محمد هادی میلانی است. تدریس خارج را از 1359 در کویت آغاز کرد و اکنون سالهاست در قم به تدریس اشتغال دارد. از آثار اوست: بیان الفقه فی شرح العروة الوثقی، بیان الاصول فی شرح قاعدة لاضرر، شرح الشرایع. ایشان از فقیهان سنتی هستند.


آیت الله شیخ اسدالله بیات زنجانی


آیت الله بیات زنجانی (متولد 1320 زنجان) از شاگردان حضرات آیات خمینی و داماد است. ایشان نمایندگی سه دوره اول مجلس شورای اسلامی، عضویت در هیأت رئیسه مجلس و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی را در کارنامه خود دارد. از آثار اوست: دراسات فی علم الاصول (تا کنون 2 جلد) و رساله احکام و مناسک حج. ایشان چندین سال است به تدریس خارج فقه و اصول اشتغال دارد. وی از فقیهان مدافع جنبش سبز است.

----

با نقشه راه رهبری اکثر مراجع حوزه علمیه قم "خواص بی بصیرت" هستند. بصیرت مورد نظر ایشان تنها در مراجع موافق و همراه سیاستهای رهبری یافت می شود. همچنین اکثر مردم نیز از نظر رهبری میکروب هستند چرا که مخالف سیاست های آغا رفتار و واکنش نشان میدهند .

برگرفته از جرس با دخل و تصرف

تقسیم بندی انسانها از نظر گرایشات جنسی و عاطفی

*آدم ها از نظرگرایش جنسی به 3 دسته کلی تقسیم میشن :

1-هترسکشوال ها یا دگرجنسگرایان…که اصطلاحا به اونا “استریت”هم میگن…کسانی هستند که فقط به غیرهمجنسشون گرایش دارن…مثل پسرایی که فقط به دختر گرایش دارن و بر عکس.

2-بایسکشوال ها یا دوگانه جنسگرایان…کسانی هستند که هم به جنس مخالفشون و هم به همجنسشون گرایش دارن….که البته اونا هم با توجه به میزان گرایششون به همجنس یا غیر همجنس به 2 دسته قابل تقسیم بندی هستن…بایسکشوال متمایل به دختر و بایسکشوال متمایل به پسر…..

3-هموسکشوال ها یا همجنسگرایان…شامل گی ها(همجنسگرایان مذکر) و لزبین ها (همجنسگرایان مونث) و ترنسکشوال ها (تغییر جنسیتی ها یا اون کسانی که بعضی ها اشتباها بهشون دوجنسه میگن!!) هستند

*تفاوت گی ها و لزبین ها با ترنسکشوال ها:

بعضی از مردم فکر می کنن گی ها یا لزبین ها دوجنسه هستن…مخصوصا در مورد گی ها..گاهی از لفظ “اواخواهر”استفاده می کنن…در حالی که گی ها و لزبین های واقعی از نظر جسمی هیچ تفاوتی با مردم عادی ندارن و تنها گرایش جنسیشون متفاوت از دیگرانه…هیچ گی یا لزبینی از جنسیت خودش و اینکه پسر یا دختر هست ناراضی نیست…خب ممکنه این سوال پیش بیاد که “پس چرا بعضی از گی ها آرایش می کنن و بعضی لزبین ها مثل پسرها رفتار میکنن؟؟” علتش اینه که اونا با اینکارشون در صدد جلب توجه همجنسشون هستن….اما ترنسکشوال ها علاوه بر گرایش به همجنس…ممکنه دچار اختلال هورمون هم باشن و از لحاظ روحی نیز نوعی تضاد و تناقض بین روحشون و جسمشون وجود داره..به نحوی که از جنسیت خودشون ناراضی هستن و راه حلی که معمولا به اونا پیشنهاد میشه تغییر جنسیت هست….

*گی ها از نظر پوزیشن سکسی و احساسی به 3 دسته تقسیم میشن:

1-تاپ: گی هایی هستن که از لحاظ روحی قوی ترن و معمولا نیاز دارن که تکیه گاه دیگران باشن…این افراد در هنگام سکس نقش فاعل رو بازی می کنن…

2-بات: گی هایی هستن که دارای روحیات لطیفتری هستن و به واسطه این روحیات….نیاز به کسی دارن که واسشون تکیه گاه باشه…این افراد در هنگام سکس دوست دارن که مفعول باشن…

3-ورستایل: گی هایی هستن که از نظر عاطفی حد فاصل بین تاپ ها و بات ها قرار دارن….این افراد در هنگام سکس هم از فاعل بودن لذت می برن و هم از مفعول بودن و با توجه به نوع عواطفشون ممکنه به بات بودن و یا تاپ بودن گرایش بیشتری داشته باشن…

*برخی اصطلاحات سکسی گی ها و تعاریفشون:

سکس هارد یا انال سکس یا سکس مقعدی: اصطلاحا به نوعی از سکس گفته میشه که در اون کسی آلت تناسلیشو در مقعد دیگری قرار بده و با اینکار ارضا بشه….

سکس سافت یا ارال سکس یا سکس دهنی : در این نوع سکس طرفین چیزی به داخل هم فرو نمی کنن و می تونه از لب گرفتن شروع بشه تا ارضای طرفین با استفاده از لب و دهان….یعنی هر یک از طرفین آلت تناسلیش رو تو دهن طرف مقابل قرار بده و برای هم ساک بزنن تا همدیگر رو ارضا کنن…..

اسلیو و مستر یا برده و ارباب:در این نوع از سکس ها یک نفر که اسلیو یا برده هست دوست داره که کتک بخوره و مورد فحش قرار بگیره و اینجوری از نظر روحی ارضا بشه در طرف مقابل مستر یا ارباب کسی هست که دوست داره موقع سکس طرفش رو کتک بزنه و بهش فحش بده و با این کار لذت کاملی از سکسش ببره….

فتیش: به یکجور علاقه ی وافر و غیر طبیعی گفته میشه به نحوی که وقتی فردی به چیزی یا عاملی فتیش داشته باشه…اون چیز یا عامل باعث میشه که اون فرد بیش از حد نرمال تحریک بشه……مثلا فوت فتیش ها افرادی هستن که عاشق پای دیگران هستن و حتی دوست دارن که پای طرفشون رو بلیسن!!!

بر گرفته از وبلاگ : http://myxmemories.wordpress.com

آمار وبلاگ ریمیشیل در مدت کوتاه فعالیت خود

بر اساس این آمار بیشترین بازدید از ریمیشیل از کشور ایالات متحده آمریکا بوده است و ایران در رده دوم بازدید قرار دارد .



تصاویر و عکسهایی از پسران زیبا و خوشگل فشن و ایمو


عکس پسران زیبا . تصاویر پسران زیبا . عکس و تصاویر پسران خوشگل
عکس از پسران زیبا رو . پسران زیبا روی

کامل ترین مجموعه های عکس از پسران خوشگل و زیبا را میتوانید در وبلاگ ما همواره داشته باشید . 

نوید محبی . وبلاگ نویس دانش آموز همچنان در بند است .

نوید محبی وبلاگ نویس دانش آموز اهل آمل پس از گذشت مدتها از بازداشت همچنان در سلول انفرادی در بند است . نیروهای اطلاعاتی دلیل عدم آزادی وی را نادم نبودن وی از فعالیت های سیاسی خود عنوان کرده اند . نوید محبی تنها 18 سال سن دارد و در حال تحصیل پیش دانشگاهی بوده است .

وی در هنگام بازداشت در خانه پدری بود که با ضرب و شتم شدید توسط نیروهای اطلاعاتی به بازداشتگاه اطلاعات برده شد . وی همچنین از فعالان کمپین یک میلیون امضا بوده است .




===========================================

این بخشی از متنی در وبلاگ نوید محبی است :

در اين وبلاگ در درجه ي اول براي خودم مي نويسم و سپس براي آنهايي كه به خواندن اين مطالب علاقه مند هستند،دغدغه ام حقوق بشر است و با كمپين يك ميليون امضا همكاري مي كنم.
*درج مطالب اين وبلاگ با ذكر منبع بلامانع است
*نظرات من در همين وبلاگ منتشر خواهد شد،در هركجاي ديگر مطلبي از من نقل شود و يا با اسم من گفته شود مسئوليتش با من نخواهد بود.
*دو وبلاگ قبلي من یکی مسدود و دیگری فیلتر شد.
در صورت بروز فيلتر يا هر مشكلي در اين آدرس خواهم بود.

و همچنین نوید در آخرین پست از وبلاگش نوشته بود :

دوستان عزيز به دليل سنگين شدن حجم درس ها تا اطلاع ثانوي اين وبلاگ تعطيل هست.
به زودي بر مي گردم.
بدرود.


آدرس وبلاگ این وبلاگ نویس در بند : http://navidmohebbi3.blogfa.com/

==============================================

بر همین اساس گزارش ها حاکی از آن است که قرار بازداشت این وبلاگنویس سبز تمدید شده است . این وبلاگنویس دانش آموز که در بند انفرادی قرار دارد چندیست به شدت مورد توجه رسانه ها و مجامع حقوق بشری داخل و خارج قرار گرفته است .

برای نوید آرزوی پیروزی و آزادی و رسیدن هرچه سریعتر به آرمانهای پاک و مقدسش را داریم .

منابع :

وبلاگ نوید محبی
تلویزیون پارسی رسا (تل استار 12)
وبلاگ خبری ریمیشیل www.remishil.blogspot.com

پوستر های تدارک دیده شده برای 13 آبان و 16 آذر امسال

پوستر های تدارک دیده شده برای 13 آبان و 16 آذر 1389


و این هم یک کلیپ به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان امسال : کلیپ منتخب 13 آبان 


سبز تا آزادی 

۱۳۸۹ مهر ۱۶, جمعه

فراخوان تجمع روز 13 آبان

13 آبان ماه 1389 به مناسبت روز دانش آموز و با حمایت دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی سبز علاقه مند به تغییر در ایران تجمع اعتراض آمیز و مسالمت آمیزی را در تهران و شهرهای بزرگ کشور (اصفهان . شیراز . مشهد . تبریز . قزوین . کرمان . آبادان و ... ) برگزار خواهیم کرد . در صورت عدم امکان تجمع خیابانی تنها همین کشاندن نیروهای سرکوب رژیم و ایجاد ترس در آنها برای ما یک پوئن مثبت خواهد بود و قطعا به نظام دیکتاتوری و آخوندی تهران هزینه ی زیادی وارد خواهد کرد .

تبلیغات را از هم اکنون آغاز کنید . پیروزی از آن ماست در سال صبر و استقامت

مزدور زیر را شناسایی کنید .

مزدور بسیجی فعال که عکس آن را در زیر مشاهده میکنید حسام نام دارد . با حدود 25 سال سن و از اهالی شهرک غرب . پایگاه بسیج این مزدور واقع در انتهای بلوار دریا است . با شناسایی وی خود را از خطرات احتمالی از سوی او مصون کنید .